woensdag 30 januari 2008

1 Inleiding

Klik hier voor meer gratis plaatjes

Dames en Heren, appelen en peren, boeren en boerinnen:
Ik, sprookjesschrijver Jan Anders, heb een probleem en ik weet niet waar te beginnen. De kinderen van vandaag lezen mijn sprookjes niet meer en dat valt me zwaar op de maag. Ze vinden ze ouderwets en volledig uit de tijd, ze lachen zelfs niet meer mijn mijn grapjes, tot mijn grote spijt! Daarom doe ik deze oproep aan jullie, kinderen lief, ontwerp jullie eigen sprookjes modern en creatief! Gedaan met de prins op het witte paard, hij koopt nu een brommer, uiteraard! Assepoester draagt nu geen glazen muiltjes meer, ze houdt veel meer van knappe laarzen gemaakt uit leer!Vrienden, kruip in je pen en maak me blij en keer het ouderwetse sprookjes tij!

Geen opmerkingen: